14 – Godot – Liikumise animeerimine

Selles peatükis kasutame tegelaskujuga kaasa tulnud animatsioonifaile.

Kui soovime, et meie graafika võimaldaks animatsioone, siis peame kasutama AnimatedSprite sõlme.

Seejärel saad AnimatedSprite>Frames valida New SpriteFrames

Kliki valitud nimel ning all avaneb SpriteFrames paneel:

  1. Lohista soovitud kaadrid paneeli
  2. Anna animatsioonile nimetus
  3. Määra animatsiooni kiirus

Loo uued animatsioonid “idle” ja “jump” jaoks.

Animatsiooni kiirust saab igal hetkel muuta. Aga enne lisame nüüd loodud animatsioonid koodi $AnimatedSprite.play("nimetus_siia") . Pane tähele, et kuna nüüd on uus sõlm, siis koodis on $Sprite  asendatud $AnimatedSprite ’iga. Ja muutsin ära ka hüppamise sees natuke loogikat, et oleks hüppamise animatsiooni näha.

 

 

 

Viimased postitused

Meist

metshein.com on pakkunud juba üle kümne aasta tasuta eestikeelseid infotehnoloogiaga seotud kursusi. Sama kurssi püütakse järgida ka edaspidi. Eesmärk muuta arvutiõpe võimalikult lihtsaks!

metshein.com: parim eestikeelne koolitusportaal

Autorist ja kontakt: kliki siia

Hetkel õpivad:

There are no users currently online

Kontrolli tunnistust

Tööribale