18 – Godot – Levelite vahel liikumine

Selles peatükis õpime, kuidas erinevate tasemete vahel liikuda. Selle peatüki tegemiseks on mul loodud 3 stseeni:

  • level 1
  • level 2
  • game_over

Kasuta eelmises peatükis kasutatud leveleid.

Alustame esimesest levelist ja lisame lõppu uue sõlme Area2D ning lisame sellele CollisionShape2D, mis aitab tuvastada, kui mängija on selle pihta läinud. Joonista see natuke kõrgem, et juhuslikult kui mängija kavatseb enne lõppe veel hüpata.

Lisame Area2D sõlmele koodijupi ning kasutame  get_overlapping_bodies()  meetodit, mis tuvastab kõiki kokkupuutuvaid objekte. Ehk kui mängija peaks seda puutuma, alustame uue stseeniga.

Tee sarnane tegevus ka Level2 stseenis.

 

Viimased postitused

Meist

metshein.com on pakkunud juba üle kümne aasta tasuta eestikeelseid infotehnoloogiaga seotud kursusi. Sama kurssi püütakse järgida ka edaspidi. Eesmärk muuta arvutiõpe võimalikult lihtsaks!

metshein.com: parim eestikeelne koolitusportaal

Autorist ja kontakt: kliki siia

Hetkel õpivad:

There are no users currently online

Kontrolli tunnistust

Tööribale